FAQ - PREGUNTES FREQÜENTS
Comandes
Quina mida he de comprar?
Si no estàs segur de quina talla és l'adequada per a tu, consulta les nostres guies de talles. Es troben sota les mides disponibles per a cadascun dels nostres productes.
Puc cancel·lar la meva comanda?
Ho entenem completament, nosaltres també canviem d'opinió! Tot i que desitjaríem poder fer-ho, un cop s'ha realitzat una comanda, no podem modificar-la ni cancel·lar-la si l'enviament ja s'ha fet. Si els articles no et convencen, assegura't de canviar-los per un estil preferit o tornar-los per obtenir un reemborsament.
Quines formes de pagament hi ha disponibles?
A la botiga en línia de Zebra&Maduixa pots realitzar el pagament amb els següents mètodes:
• Targeta de crèdit o dèbit
• PayPal
• ApplePay (mòbil)
• Bizum
• Contra reemborsament (+3€)
Com puc aplicar dos codis de descompte a la meva comanda?
Després de finalitzar la teva comanda arribaràs a la pantalla on indicaràs la teva adreça i més informació, allà en el resum de la teva comanda podràs aplicar el codi de descompte que tinguis.
Desafortunadament no es poden acumular els codis de descompte en una mateixa comanda. Assegura't sempre de la seva caducitat i gaudeix d'un per comanda.
Com es calculen els descomptes?
Els descomptes es calculen sobre l'import dels productes, no sobre l'enviament.
Els dies sense IVA: descomptem l'import de l'IVA sobre els productes, no sobre l'enviament.
Els dies d'enviaments gratuïts: es resta l'import de l'enviament estàndard nacional peninsular: 4,99€ a la teva comanda.
Enviaments
Utilitzem tots els principals transportistes i socis de missatgeria locals. Se us demanarà que seleccioneu un mètode de lliurament durant el pagament.
Quina és la política d'enviament?
Un cop realitzat el seu comanda, rebrà un correu electrònic de confirmació que l'informarà que el nostre equip de compliment ha rebut la seva comanda. Un cop completada la seva comanda, rebrà una notificació per correu electrònic amb la seva informació de seguiment. Les despeses d'enviament no són reemborsables en cas de devolucions.
Quant trigarà a arribar la meva comanda?
El termini de lliurament de l'enviament estàndard és d'entre 1 i 3 dies hàbils, depenent de la destinació. Si fas la compra en dies laborables després de les 16:00, en dissabte, diumenge o festiu, la gestió de la comanda i l'enviament es tramitarà el primer dia laborable posterior al dia de realització de la comanda. No hi ha lliuraments en dies festius, dissabtes i diumenges.
El termini de lliurament de l'enviament urgent és d'1 dia hàbil. Si fas la compra en dies laborables després de les 16:00, en dissabte, diumenge o festiu, la gestió de la comanda i l'enviament es tramitarà el primer dia laborable posterior al dia de realització de la comanda. No hi ha lliuraments en dies festius, dissabtes i diumenges.
On puc rebre la meva compra?
La teva compra serà enviada a l'adreça de lliurament que ens indiquis, sempre que estigui dins de la Unió Europea, a Espanya (Península i Balears). L'adreça de lliurament pot ser diferent de l'adreça del comprador, cosa que et pot resultar molt útil per fer un regal, per rebre la comanda a la feina o si et trobes fora del teu domicili habitual.
Fem enviaments a Canàries a través de l'aplicació CanariasPrime, per això hauràs de descarregar l'app de CanariasPrime amb aquest enllaç, allà trobaràs tots els nostres productes sense sorpresa, sense duana i gestió administrativa.
Quant costen les despeses d'enviament?
Depenent del pes, import i destinació de la teva comanda:
- A partir de 85 €, són gratuïts! excepte a les Balears a partir de 160 €.
- No fem enviaments a Ceuta i Melilla.
Per a enviaments internacionals, escriu'ns a info@zebramaduixa.eso truca al 650018700 per conèixer el cost de l'enviament. (Per a enviaments internacionals, contacta amb nosaltres ainfo@zebramaduixa.eso truca al +34650 018 700 per conèixer els costos d'enviament).D) Amb quina empresa de transports enviem el paquet?
Per garantir un lliurament ràpid i segur, hem triat GLS i TIPSA. Quan la teva comanda estigui en camí, rebràs un SMS avisant-te que en aproximadament 24 hores rebràs el teu enviament.
Amb servei d'enviament estàndard: l'agència de transport no està obligada a trucar per telèfon abans del lliurament. També després del primer intent de lliurament fallit pot deixar el paquet en un punt de recollida proper i avisar per correu electrònic perquè el recullis allà.
Més informació aquí.
Com puc fer el seguiment del meu enviament?
Per conèixer l'estat del teu enviament pots referir-te al correu que t'enviarem amb el número de seguiment.
Fas enviaments a l'estranger?
Sí, enviem a Europa. S'aplicaran els costos d'enviament i s'afegiran en finalitzar la compra.
(No fem enviaments a Ceuta i Melilla)
Canvis i devolucions
Com gestionar els Canvis i Devolucions?
Per ajudar-te a gestionar els possibles canvis i devolucions de la teva comanda, has d'indicar-nos-ho a través de l'enllaç següent: hauràs de completar la
Com gestionar una reclamació de qualitat?
Per a reclamacions de qualitat, la peça podrà ser reposada o arreglada. Reconeixem l'arranjament o canvi d'aquesta i totes les despeses de transport en què s'hagi incorregut. Si la sol·licitud d'efectivitat de la garantia no fos acceptada després d'haver estat avaluada pel nostre departament tècnic a causa de la manca de conformitat amb les condicions indicades anteriorment, ens posarem en contacte, dins dels 15 dies hàbils següents a la data de la teva reclamació, per coordinar de nou l'enviament amb un transport a cobrar on el client haurà de pagar a l'empresa de transport en el moment de la lliurament del producte. Abans de fer els tràmits per a una reclamació, suggerim consultar els casos més comuns de rebuig a canvis per mal ús de les peces:
· Es va excedir el temps límit de tres mesos després d'haver rebut la compra per fer la reclamació.
· No seguir les instruccions de rentat i cura de la peça.
· Ús de desodorants amb químics que decoloren les teles.
· Ús de químics o blanquejador en el rentat.
· Decoloració per assecat directe al sol.
· La peça va ser alterada o modificada pel client i per això la seva forma es va malmetre.
· El estampat, aplicacions o brodats van ser planxats.
. Rentat d'elements enganxats com sabates, sandàlies, cinturons, barrets i bosses.
· Desgast normal de la peça.
Compte de client
Quins avantatges tinc en registrar-me?
- Rapidesa
Fer les compres d'una manera més àgil cada vegada que accedeixis novament a la botiga, ja que no hauràs de tornar a introduir les teves dades.
- Informació de compra
Accedir a la secció dedicada a les teves comandes i poder veure informació d'enviaments, factures, devolucions, etc.
- Dades personals
Accedir a totes les teves dades personals a través d'un únic panell de control i poder modificar-les quan vulguis.
- Adreces d'enviament
Podràs guardar diverses adreces d'enviament: casa, feina, amics als quals acostumes a regalar, etc.
- Llista de desitjos
Guardar els teus articles favorits i mantenir-te sempre informat de la seva disponibilitat.
- Zebra&Maduixa news
Descobreix abans que ningú totes les novetats de Zebra&Maduixa: nous articles, promocions i molt més.
Com em registro?
Registrar-se és molt fàcil, tens diverses opcions:
Entrant a iniciar sessió i fent clic a crear el meu compte. En fer una compra, podràs triar entre fer-ho com a convidat o registrar-te.
He oblidat la meva contrasenya, com la recupero?
Accedint a iniciar sessió i fent clic a ¿has oblidat la teva contrasenya?, només hauràs d'introduir el teu correu electrònic i automàticament t'enviarem la teva contrasenya.
Un cop registrada, com puc modificar les meves dades?
Accedint al meu compte i, a l'apartat veure adreces, fent clic a editar.
Si parlar amb algú real és més el teu,
pots comunicar-te amb el nostre Equip d'Atenció al Client per correu electrònic (a continuació).
Té preguntes sobre la seva comanda o una consulta general?