Condicions de venda
Enviaments gratuïts en compres superiors a 85€!
A) Quant trigarà a arribar la meva comanda?
El termini de lliurament de l'enviament estàndard és d'entre 1 i 3 dies hàbils, depenent de la destinació. Si fas la compra en dies laborables després de les 16:00, en dissabte, diumenge o festiu, la gestió de la comanda i enviament es tramitarà el primer dia laborable posterior al dia de realització de la comanda. No hi ha lliuraments en dies festius, dissabtes i diumenges.
El termini de lliurament de l'enviament urgent és de 1 dia hàbil. Si fas la compra en dies laborables després de les 16:00, en dissabte, diumenge o festiu, la gestió de la comanda i enviament es tramitarà el primer dia laborable posterior al dia de realització de la comanda. No hi ha lliuraments en dies festius, dissabtes i diumenges.
Els terminis de lliurament no són contractuals i no estan subjectes a reemborsament.
B) On puc rebre la meva compra?
La teva compra serà enviada a l'adreça de lliurament que ens indiquis, sempre que estigui dins de la Unió Europea, a Espanya (Península i Balears). L'adreça de lliurament pot ser diferent de l'adreça del comprador, cosa que et pot resultar molt útil per fer un regal, per rebre la comanda a la feina o si et trobes fora del teu domicili habitual.
Fem enviaments a Canàries a través de l'aplicació Banango, per això hauràs de descarregar l'app de Banango amb aquest enllaç, allà trobaràs tots els nostres productes sense sorpresa, sense duana i gestió administrativa.
C) Quant costen les despeses d'enviament?
Depenent del pes, import i destinació de la teva comanda:
- A partir de 85€, són gratis! a Espanya peninsular i Balears a partir de 160 €.
- No fem enviaments a Ceuta i Melilla.
- No s'apliquen enviaments gratuïts fora d'Espanya Peninsular i Balears.
D) Amb quina empresa de transports enviem el paquet?
Per garantir un lliurament ràpid i segur, hem triat GLS i TIPSA. Quan la teva comanda estigui en camí, rebràs un SMS avisant-te que en aproximadament 24 hores rebràs el teu enviament.
Amb servei d'enviament estàndard: l'agència de transport no està obligada a trucar per telèfon abans del lliurament. També després del primer intent de lliurament fallit pot deixar el paquet en un punt de recollida proper i avisar per correu electrònic perquè el recullis allà.
Més informació aquí.
E) Com puc fer el seguiment del meu enviament?
Per conèixer l'estat del teu enviament pots referir-te al correu que t'enviarem amb el número de seguiment.
F) Quines formes de pagament hi ha disponibles?
A la botiga online de Zebra&Maduixa pots realitzar el pagament amb els següents mètodes:
• Targeta de crèdit o dèbit
• PayPal
• ApplePay (mòbil)
• Bizum
• Contra reemborsament (+3€)
G) Com puc aplicar dos codis de descompte a la meva comanda?
Després de finalitzar la teva comanda arribaràs a la pantalla on indicaràs la teva adreça i més informació, allà en el resum de la teva comanda podràs aplicar el codi de descompte que disposis.
Malauradament no es poden acumular els codis de descompte en una mateixa comanda. Assegura't sempre de la seva caducitat i gaudeix-ne d'un per comanda.
H) Com es calculen els descomptes?
Els descomptes es calculen sobre l'import dels productes, no sobre l'enviament.
Els dies sense IVA: descomptem l'import de l'IVA sobre els productes, no sobre l'enviament.
Els dies d'enviaments gratuïts: es resta l'import de l'enviament estàndard nacional peninsular: 4,99€ a la teva comanda.
I) Com gestionar els Canvis i Devolucions?
Per ajudar-te a gestionar els eventuals canvis i devolucions de la teva comanda has d'indicar-nos-ho a través de l'enllaç següent:
GESTIONAR CANVIS I DEVOLUCIONS
J) Reclamació de qualitat
Per a reclamacions de qualitat la peça podrà ser reposada o arreglada. Reconeixem l'arranjament o canvi d'aquesta i totes les despeses de transport en què s'hagi incorregut. Si la sol·licitud d'efectivitat de la garantia no fos acceptada després d'haver estat avaluada pel nostre departament tècnic a causa de la manca de conformitat amb les condicions indicades posteriorment, ens posarem en contacte, dins dels 15 dies hàbils següents a la data de la teva reclamació, per coordinar de nou el seu enviament amb un transport a cobrar on el client haurà de pagar a l'empresa de transport en el moment en què es faci el lliurament del producte. Abans de fer els tràmits per a una reclamació, suggerim consultar els casos més comuns de rebuig a canvis per mal ús de les peces:
· Es va excedir el temps límit de tres mesos després d'haver rebut la compra per fer la reclamació.
· No seguir les instruccions de rentat i cura de la peça.
· Ús de desodorants amb químics que decoloren les teles.
· Ús de químics o blanquejador en el rentat.
· Decoloració per assecat directe al sol.
· La peça va ser alterada o modificada pel client i per això la seva forma es va malmetre.
· El estampat, aplics o brodats van ser planxats.
. Rentat d'elements encolats com sabates, sandàlies, cinturons, barrets i bosses.
· Desgast normal de la peça.
K) Cancel·lació de comanda
Per cancel·lar la teva comanda un cop gestionada, tindrà un càrrec de 3€ per despeses de gestió. Si ja està enviada es restaran tant les despeses d'enviament com el càrrec addicional de 3€.